Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013

δεν ειμαι ετσι

Μα εγω δεν ειμαι ετσι.....
εστοιβα την πετρα και εβγαζε νερο, οχι ουισκι...
δε φοβομουν,ουτε θεους ουτε δαιμονες...αλλωστε τους ειχα δει...
ειχα ονειρα φιλε μου...τι ονειρα; δε ξερω...με θυμαμαι μονο
να γελω..οχι κατι αλλο...δεν ανησυχουσα...
δε χρειαζομουν την ασφαλεια...δεν ηξερα τι σημαινει..
οχι πως τωρα ξερω,αλλα στη συγχυση μου δε ξερω τι μου φταιει...
ειμαι ενα βαθια ισορροποιμενο ατομο σε σημειο διαταραχης..
ο μπαγασας απο μεσα μου,μιλαει,δε θελει αλλο,θελει ελευθερια...
μια αιορα και σκια,μοναξια...κουραστηκε να σκυβει πανω απο λυσεις.
δε θελει αλλο...μου φορεσα κουστουμι,γαμω το.
κουστουμι ευπρεπως κοικνωνικο με τα παντα εν ταξη.
γιατι;να κερδισω τι;
ευτυχως δε καταρρεω ακομα.εχω πολυ δρομο μπροστα μου.
η αγαπη τελικα μπορει να μαλακωσει την πετρα.και να της πιει το νερο...
που θα εστοιβες καποτε....



αξιζεις λεει να υπαρχεις για ενα ονειρο.για μοναχα ενα.για να χαμογελας*.



*ΥΓ. Οχι ψευτικα,σαν αυτους τους κουστουματους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου