Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Για ποια νίκη μου μιλάς;

Αναγνώστη μου σκέφτομαι μερικές φορές αν η νίκη, το να νικάς είναι κάτι όμορφο και καλό για εσένα.
Προφανώς όμορφο θα μου πεις. Θα σε ρωτήσω όμως αν είναι και καλό;


Η απάντηση; Εξαρτάται....Εξαρτάται μου λες, εξαρτάται που λέει και η Αλεξίου, ή αλλιώς Χαρούλα...

Μια χαρούλα, μια τόση δα μικρή χάρη παίρνεις από τη νίκη. Ναι, ακριβώς όπως σου τα λέω...ΔΕΝ δίνει η νίκη το αίσθημα της ικανοποίησης, αλλά η πράξη. Όσο και αστείο και ανατρεπτικό και να σου ακούγεται... Το ίδιο είναι να κερδίσεις ένα αγώνα ποδοσφαίρου, επειδή ο αντίπαλος δεν εμφανίστηκε, ή να το κάνουμε πιο ρεαλιστικό επειδή η "παράγκα" είχε σφυρίξει τη σέντρα πριν από την ώρα της; Το ίδιο είναι να παίρνεις κάτι που το θέλεις επειδή ο άλλος βαρέθηκε να προσπαθεί να στο στερήσει;

Όχι αναγνώστη μου, μαγκιά είναι να πιάνεις την καραπουτανάρα, προφανώς ο λόγος για τη ζωή, από τα μαλλιά και να προσπαθήσεις να βάλεις τα πράγματα σε μια τάξη. Προσωρινή μεν, προσωρινή για πάντα δε.  Είναι μαγκιά, να παραδέχεσαι ότι αγαπάς. Είναι μαγκιά να πεθαίνεις για την άλλη. Είναι μαγκιά να νιώθεις πράγματα, και να σκέφτεσαι ότι κανένας άλλος δε μπορεί να νιώσει ότι νιώθεις.

Είναι μαγκιά μετά από ένα μέτριο ή κακό παιχνίδι, όντας νικητής, να λες ότι δεν ευχαριστήθηκες και ότι δεν ικανοποιήθηκες.

Τέλος, για να μη σε κουράζω είναι μαγκιά να ζεις για το καλύτερο και να αράζεις ή να πορεύεσαι με μια σύντροφο.



Όπως είπε ένας φίλος, θυμίζοντας μου, τον παλιό μου, χαλαρό μου στυλ, που τελικά με νύχια και με δόντια προσπαθώ να βρω....
 
Όλα είναι εμπειρίες.
magakos


1 σχόλιο:

  1. Μικρέ μου κύριε!
    Στο έρωτα νικητής είναι αυτός που μπόρεσε να αγαπήσει..κατα την αποψη μου νικητης ειναι αυτος που αγαπηθηκε και πηρε τοσα οσα εδωσε και πιο πολλα!
    Νικητης θα νιωσεις οταν η συντροφος σου θα ειναι παντα εκει για σενα...
    Νικητης θα νιωσεις οταν θα την δεις να κλαει απο χαρα...απο χαρα που εισαι μαζι της...
    Νικητης θα νιωσεις οταν σε κοιταξει στα ματια και θα σου πει ''σ'αγαπαω...θα χεις παντα αγαπη να σαι ασφαλης΄΄!



    Εσυ?Εισαι νικητης μικρε μου κυριε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή